Polityka zwrotów
PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ, ŻE NIE PROWADZIMY DARMOWYCH ZWROTÓW, OBOWIĄZUJĄ OPŁATY.
Zwrot
Czy mogę zwrócić moje zamówienie? Tak, jest to możliwe.
Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionych przedmiotów, masz możliwość ich zwrotu w ciągu 30 dni od daty odbioru.
W takim przypadku zamówienie musi spełniać następujące warunki:
- Zamówienie musi zawierać wszystkie odpowiednie części, komponenty, a opakowanie musi być w stanie nienaruszonym, tak jak produkt.
- normalne użytkowanie produktu jest widoczne, uszkodzenia spowodowane nieostrożnym użytkowaniem są wykluczone.
- produkty, dla których higiena jest ważna, zostały dokładnie wyczyszczone przed rozpoczęciem procesu zwrotu.
- produkt został uznany za wadliwy natychmiast po odbiorze.
- Jesteśmy uprawnieni do obciążania klienta kosztami wysyłki.
- Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 7 dni roboczych, a jeśli warunki zostaną spełnione, zwrot zostanie oficjalnie potwierdzony w tym okresie.
*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwróconych przedmiotów, jeśli podejrzewamy, że przedmioty były używane lub uszkodzone nie z naszej winy.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe warunki, musisz wykonać następujące kroki, aby rozpocząć proces zwrotu.
-Wyślij e-mail na: info@revolvwear.com
-Upewnij się, że e-mail zawiera następujące:
- Numer zamówienia
- Powód prośby o zwrot
- Zdjęcie produktu w przypadku uszkodzenia
- Imię + nazwisko klienta
- Adres klienta
Następnie skontaktujemy się z Tobą i podamy adres do zwrotu.
Nigdy nie wysyłaj zwrotu do nadawcy, prześlemy Ci poprawny adres po tym, jak poprosisz nas o to. Ty, kliencie, jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotu produktu.
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z poniższym postanowieniem, jeśli konsument jest osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej w celach niezwiązanych głównie z jej działalnością gospodarczą lub zawodową:
A. WARUNKI ODSTĄPIENIA
Prawo do odstąpienia
Okres na odstąpienie wynosi 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia wskazana przez Ciebie, która nie jest przewoźnikiem, otrzymaliście lub przyjęliście ostatnie towary.
Ponieważ pracujemy z w pełni zautomatyzowanym systemem, zamówienia są realizowane natychmiast po ich złożeniu. Dlatego nie możemy przerwać procesu wysyłki aż do dostawy, więc zwrot nie jest możliwy po otrzymaniu towarów.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, musisz poinformować nas Revolv Wear za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. drogą e-mailową) swojej decyzji o odstąpieniu od tej umowy. Odstąpienie jest zakończone, gdy otrzymamy towar. Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Rekord dla przesyłek w tranzycie
Ponieważ nasze towary są wysyłane z Azji, mogą wystąpić dłuższe czasy tranzytu, nad którymi nie mamy kontroli. Jeśli towary są już w drodze do Ciebie, anulowanie nie jest możliwe. Proszę poczekać, aż otrzymasz towar, a następnie zwróć go do nas. Oczywiście możesz nas wcześniej poinformować o swoim anulowaniu.
Aby zapewnić najszybszy możliwy zwrot, prosimy o przesłanie nam potwierdzenia wysyłki.
Konsekwencje odstąpienia
Jeśli odstąpisz od tej umowy, musimy zwrócić wszystkie płatności, które od Ciebie otrzymaliśmy, z wyjątkiem kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrałeś rodzaj dostawy inny niż najtańsza standardowa dostawa oferowana przez nas), niezwłocznie i najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymamy powiadomienie o Twoim odstąpieniu od tej umowy oraz odbiorze towaru. Do tego zwrotu użyjemy tych samych środków płatniczych, których użyłeś do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; w żadnym przypadku nie zostaniesz obciążony kosztami tego zwrotu.
** WSZYSTKIE ZWROTY BĘDĄ WYSYŁANE DO NASZEGO CENTRALNEGO MAGAZYNU W AZJI NA KOSZT KLIENTA.