Polityka zwrotów

PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ, ŻE NIE PROWADZIMY DARMOWYCH ZWROTÓW, OBOWIĄZUJĄ OPŁATY.

Zwrot
Czy mogę zwrócić moje zamówienie? Tak, jest to możliwe.

Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionych przedmiotów, masz możliwość ich zwrotu w ciągu 30 dni od daty odbioru.

W takim przypadku zamówienie musi spełniać następujące warunki:

  1. Zamówienie musi zawierać wszystkie odpowiednie części, komponenty, a opakowanie musi być w stanie nienaruszonym, tak jak produkt.
  2. normalne użytkowanie produktu jest widoczne, uszkodzenia spowodowane nieostrożnym użytkowaniem są wykluczone.
  3. produkty, dla których higiena jest ważna, zostały dokładnie wyczyszczone przed rozpoczęciem procesu zwrotu.
  4. produkt został uznany za wadliwy natychmiast po odbiorze.
  5. Jesteśmy uprawnieni do obciążania klienta kosztami wysyłki.
  6. Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 7 dni roboczych, a jeśli warunki zostaną spełnione, zwrot zostanie oficjalnie potwierdzony w tym okresie.

*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwróconych przedmiotów, jeśli podejrzewamy, że przedmioty były używane lub uszkodzone nie z naszej winy.

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe warunki, musisz wykonać następujące kroki, aby rozpocząć proces zwrotu.
-Wyślij e-mail na: info@revolvwear.com
-Upewnij się, że e-mail zawiera następujące:

  • Numer zamówienia
  • Powód prośby o zwrot
  • Zdjęcie produktu w przypadku uszkodzenia
  • Imię + nazwisko klienta
  • Adres klienta

Następnie skontaktujemy się z Tobą i podamy adres do zwrotu.
Nigdy nie wysyłaj zwrotu do nadawcy, prześlemy Ci poprawny adres po tym, jak poprosisz nas o to. Ty, kliencie, jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotu produktu.

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z poniższym postanowieniem, jeśli konsument jest osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej w celach niezwiązanych głównie z jej działalnością gospodarczą lub zawodową:

A. WARUNKI ODSTĄPIENIA
Prawo do odstąpienia
Okres na odstąpienie wynosi 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia wskazana przez Ciebie, która nie jest przewoźnikiem, otrzymaliście lub przyjęliście ostatnie towary.

Ponieważ pracujemy z w pełni zautomatyzowanym systemem, zamówienia są realizowane natychmiast po ich złożeniu. Dlatego nie możemy przerwać procesu wysyłki aż do dostawy, więc zwrot nie jest możliwy po otrzymaniu towarów.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, musisz poinformować nas Revolv Wear za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. drogą e-mailową) swojej decyzji o odstąpieniu od tej umowy. Odstąpienie jest zakończone, gdy otrzymamy towar. Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Rekord dla przesyłek w tranzycie

Ponieważ nasze towary są wysyłane z Azji, mogą wystąpić dłuższe czasy tranzytu, nad którymi nie mamy kontroli. Jeśli towary są już w drodze do Ciebie, anulowanie nie jest możliwe. Proszę poczekać, aż otrzymasz towar, a następnie zwróć go do nas. Oczywiście możesz nas wcześniej poinformować o swoim anulowaniu.

Aby zapewnić najszybszy możliwy zwrot, prosimy o przesłanie nam potwierdzenia wysyłki.

Konsekwencje odstąpienia
Jeśli odstąpisz od tej umowy, musimy zwrócić wszystkie płatności, które od Ciebie otrzymaliśmy, z wyjątkiem kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrałeś rodzaj dostawy inny niż najtańsza standardowa dostawa oferowana przez nas), niezwłocznie i najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymamy powiadomienie o Twoim odstąpieniu od tej umowy oraz odbiorze towaru. Do tego zwrotu użyjemy tych samych środków płatniczych, których użyłeś do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; w żadnym przypadku nie zostaniesz obciążony kosztami tego zwrotu.

** WSZYSTKIE ZWROTY BĘDĄ WYSYŁANE DO NASZEGO CENTRALNEGO MAGAZYNU W AZJI NA KOSZT KLIENTA.